Evet, sayın ve şahane okurlar. Bugün de sizler için yemedim içmedim bir takım güzellik ipuçları araştırdım. Yazıma başlamadan önce bu bilgileri edindiğim http://www.realage.com adresindeki yazılarıyla beni aydınlatan Dr. Amy'e teşekkürü bir borç bilirim. Mehmet Öz ona güvendiyse, ben de güvenirim dedim ve sizler için aşağıdaki bilgileri derledim:

Dr. Amy Hanım kızımız bizler için cebi yakmayan kaliteli cilt bakım öneriler hazırlamış.

En iyi dudak koruyucu: Vazelin! evet hem ucuz hem de süpermiş. Ayrıca şöyle bir dip notumuz var: içinde phenol olan dudak koruyuculardan uzak durunuz. Zira bu madde dudağın koruyu üst tabakasını soyarak doğal korumamızı bozuyormuş ve bizi dudak kremine bağımlı hale getiriyormuş. Son dönemde Türkiye piyasasına gire blistex marka dudak koruyucularında bu madde bulunuyormuş örneğin. Ben benimkini attım.

Dove: Yüz temizleyici ve duş jeli olarak uygun fiyat kategorisinde kendisini tek geçiyor Dr. Amy. Çünkü bu ürün cildi temizlerken doğal yağları da beraberinde götürmüyormuş.

Vücut nemlendiricisi: Neutrogena Norwegian formula body lotion. Başka bir ürün daha vardı ama ben burada satılmayan ürünleri bloga koymamaya karar verdim.

Yüz için nemlendirici: Neutrogena Healthy Defense SPF 30. Bangır bangır her yerde yüzünüze güneş koruması kullanın diyorlar. Yaz-kış demeden.

Genel güneş koruması: Neutrogena Sensitive Skin Sunblock Lotion SPF 30 süpermiş. % 9.1 oranında titanyum dioksit varmış içinde ve bu bizi süper koruyan bir şeymiş. Günlük olarak elimize, güneş gören yerlerimize, dekoltemize falan güneş koruması yapmalıymışız ki geç yaşlanalım.

Bu arada eğer ben biraz daha para harcayabilirim diyorsanız eğer, la roche posay'in her ürününü tavsiye etmiş kendisi. Benden söylemesi.

Comments (0)