Az önceki postu yazdıktan sonra, bundan altı sene önce eski blogumda yazdığım bir merak postu geldi aklıma, hemen buraya da ekleyivereyim dedim:

PERŞEMBE, EYLÜL 23, 2004

şimdi benim merak ettiğim bazı şeyler var. Şöyleki:
1. Su kaç derecede buharlaşır ve kaç derecede tekrar su olur?
2. Bir semtteki bütük çöpleri o seferde aynı çöp arabası mı toplar yoksa bunlar topluca sokaklara saldırırlar mı?
3. O sinek ilaçları sinekleri gerçekten öldürür mü?
4. Bir hatta gün boyunca aynı vapur mu sefer yapar, yapmaz gibi geliyor, o zaman neye göre değişirler?
5. Asfalt kaç derece sıcakta ayakkabıya yapışacak kadar yıvır?
6. Humprey Bogart gerçekten yakışıklı mıdır? Neden bazı filmlerde yüzünün derileri az sona aşağıya düşecek gibi görünmekte ısrarlıdır?
7. Toplamda kaç Kennedy lanetli yollardan öldü? Sağ kalan aklı başında bir aile üyesi var mı?
8.Bir arının kafası koptuğu halde yaşadığına tanık olan bir grup 6 yaşında çocuk adına soruyorum, o yaşam yaşam mıdır? Ayrıca kaç uzvunu kaybederek yaşayabilir?
9. Bir de ayrıca toplamda kaç çeşit arı vardır?
10. fFiltre kahveleri nasıl vakumlu paketlere koyabiliyorlar?
11. Light sigaralar gerçekten daha zararlı mı, ayrıca nargilenin sigaradan daha zararlı olduğu söylentileri doğru mu?
12. Tavlayı kim nasıl bulmuş?
13. Bu soru diğer 150000 tane oyun için de geçerli.
14. Ayrıca en eski oyun ne? hala popüler olanı soruyorum tabii.
15. Bestelenebilecek şarkıların bir sonu var mı?
16. İnsanlar gerçekten çift mi yaratılmış?

bunlar gibi başka sorularım da var.
eğer bir kısmını biliyorsanız misafir odasına buyrun çekinmeyin.

- o zamanlar bir misafir odam vardı blogumda, ve bu sorulara güzel cevaplar almıştım. Sizin cevaplarınız varsa, yorumlara ekleyebilirsiniz.

Comments (2)

On 28 Kasım 2010 22:59 , steerpike dedi ki...

ben bunları cevaplamıştım ama?

 
On 6 Aralık 2010 17:15 , bezelye dedi ki...

14)
http://en.wikipedia.org/wiki/Board_game

tavla ve go gunumuze kalan en eski populer oyunlar. (satranci saymiyorum o cok daha genc bunlara gore)