Sıra biz de Taylan anlamıyor musun bunuuuuuhuhuuuu

Konak diye bir Türk korku filmi var televizyonda. Şöyle söyliyeyim, o kadar korkunç değil ki, ben bile arada bakıyorum, ne olup bitiyor diye. Ben bile deyince bir kısmınıza anlamlı gelmemiştir belki. Hemen buyrun buradan yakın:

En saçma korku filmi maceralarım
1. Final Destination: Evde misafir olan bir günde televizyonda verdiler. Salonda bulunmam gerekiyordu ve ister istemez seyretmek zorunda kaldım. O kadar korktum gece uyuyamadım ve babamla annemin yanına gittim, babamın yanına kıvrılıp yattım. 22 yaşındaydım.

2. The Others: Karlı bir akşam vakti 3 kız sinemada seyrettik. Eve döndüğümüzde kapıda bekleyen bir adam var sandım, sonra gündüz oynadığımız kar topu oyunu sonucu girişte kurumaya bıraktığımız palto, bot, bere yığını olduğunu anladım. Sabah kalktığımda üç adet uçuğum vardı.

3. The Identity: John Cusack'ın oynadığı bu nadide filme, romantik komedi olduğu söylendiği ve kandırıldığım için gittim. Filmin taş çatlasın 15 dakikasını gözlerim açık geçirdim. Allahtan, Emine ablamla aynı odada yatıyorduk da gece bir iki saat uyuyabildim. Sabah kalktığım altta iki, üstte iki dört uçuk sahibiydim.

Gördüğünüz gibi kısa bir liste, sebebini açıklamama gerek yok sanırım.

Comments (0)