Enerji düşükliğinden muzdarip olan bendeniz geçenlerde değişik öğrencim Steve'in önerisiyle spirulina isimli bitkisel bir ilaç aldım. (Az önce fark ettim ki, bu esnada bir de kazıklanmışım). İlacın kutusunu görünce bir anda dank etti, bu ilaç yıllar önce Nilim'le tatil öncesi incelmeliyim! paniği içersindeyken bir gnc mağazasında bize önerdikleri ilaçtı. İçinde doksan adet vardı, bize günde üç tane alın demişlerdi. Biz öğrenci bütçemizle hapları ikiye bölüp 45 gün birer tane almayı tercih etmiştik. İşte bu ilaç o ilaçtı. Değişik öğrencim Steve o kadar övmüştü ki ilacı ben de bir araştırayım dedim -elbette bunu ilacı bir sürü para bayılarak alıp, bir kaç gün kullandıktan sonra akıl ettim ama olsun-.

Efendim, spirulina Aztekler tarafından "taşın özü" adı verilerek zamanında bolca tüketilmiş bir besin imiş. Yukarıda kendisinin elde edildiği göl yosununu görebilirsiniz. Burada önemli olan göl yosunu kısmı. Çünkü deniz yosunundan da elde edilen bir takım hap, ilaç destek ürünleri var ama görünen o ki hiç biri spirulina kadar muhteşem değil.

Spiru hanım kardeşimiz demir, b-12 (ki kendisi enerji demekmiş), beta karoten, vitamin A, E, klorofil, selenyum ve benim daha önce duymadığım ama her hallerinden çok önemli oldukları belli olan maddeler içeriyor. Üstelik bu maddeleri en yakın rakiplerinin 3-5 katı içeriyor. Hal böyle olunca spiru kansızlığa, böbrek taşlarına, sindirim sorunlarına, obeziteye, yaşlanmaya, kansere, sivilcelere ve hatta kötü vücut kokularına karşı kullanılan muhteşem bir gladyatör edasıyla hayatımıza giriyor (evet canım spartacus blood and sand seyretmek istiyor).

Tabi benim aldığım spirulinanın yukarıda görülen dopal ve ferah yosunlarla alakası yok benimki daha çok şöyle görünüyor:

Comments (1)

On 27 Haziran 2012 03:12 , Naverella dedi ki...

Merhabalar,yaklaşık 3 senedir spirulina kullanıyorum. normalde 2 tablet içerken kendimi hasta hissettiğim zamanlarda bağışıklık sistemimi güçlendirmek için 4 tablet içiyorum ve ertesi güne kendimi inanılmaz enerjik hissediyorum. selülit tedavisinden kimse bahsetmemiş sanırım ama ilk 10 günlük düzenli kullanımda bile selülit görünümünde inanılmaz bir değişim ve azalma söz konusu... son olarak ise şuan tükenmek üzere olan mucizevi gıdamızın indirime girmiş olması da daha da ŞAHANE! TEŞEKKÜRLER ALGBİOTEK :) satın almak için kullandığım sitenin linkini verelim tam olsun.

http://www.mucizegidalar.com/